Márkás parfümök világa elérhető áron,reklámköltségek nélkül

Ha Ön parfümöt szeretne vásárolni,nem csoagoló anyagot,próbálja ki termékeinket !


FM Group marketing terv
 
Cégünk többszintű értékesítésű rendszer ( MLM ) segítségével jutatja el termékeit fogyasztóihoz.
A rendszer lényege fogyasztóink érdekelté tétele a továbbértékesítésben.


Termékeink árszerkezete a következő képen alakul:

  


Marketing tervünk két különbözőfajta jövedelemforrást kínál.

 
1. típusú jövedelem.              Árrés jövedelem
 
A hálózathoz való csatlakozással jogot nyerünk a kínálatban szereplő valamennyi termék nagykereskedelmi áron történő megvásárlására ill. kis-ker. árréssel megnövelt tovább értékesítésre.
Pl. Egy normál parfüm nagy-ker. ára 2.250 Ft.- eladási ára 3.450 Ft.- tehát egy termék értékesítésével 1.200 Ft.- árrés realizálható.
Vevőkörünk kialakításával, valamint ápolásával akár több tízezer forint bevételre tehetünk szert havonta.
 
2. típusú jövedelem.      Termék forgalmazói jutalék
 
Az FM termékeinek népszerűsítését jogdíj jellegű jövedelemmel honorálja.
Lehetőségünk van korlátlan számú személyek bevonására, melyek lehetnek szervező munkatársak, tovább értékesíthetők, vagy árkedvezmény miatt belépők is.
A belépet tagjainknak, ugyanezen lehetőségek megadatottak. Így kiépíthető egy tetszőleges nagyságú hálózat.
 
Miután a csoport a mi kapcsolatrendszerünkön keresztül fejlődik ki, Az FM cégnek szerzünk egy adott felvevő piaci részesedést. Tevékenységünket a cég úgy honorálja, hogy az általunk létrejött teljes hálózat ( közvetlenül, és mélységben lévő összes tag ) forgalma után rendszeres havi jutalékot fizet.
 
A csoportunk forgalmának növekedése, folyamatosan követhető az Interneten, letölthető naprakész listák segítségével.
 
A termékek, jellegükből fakadóan ( Parfümök, Tusfürdők, Deók, stb… ) rendszeres vásárlás tárgyát képezik. A rendszerben maradás feltétele évente (103,26 SzBP) megvásárlása, ami alacsony kiesési arányt feltételez. Minden terméknek BonuszPont értéke van, ami a nettó hálózati ár Lengyel Zloty-ban kifejezett értéke.
 
Egy BonuszPont 63.5 Ft. (+Áfa)
 
A csoport teljes forgalmának nagysága határozza meg, az un. effektivitási (minősülési) szintet.
Ez azt mutatja, hogy az adott nettó forgalom mekkora hányadát (%) fizetik vissza a csoportban dolgozó tagok számára.
Az adott hónapra vonatkozó részesedésünket az un. különbözeti jutalék mértéke adja. (lásd példák)
 

 

Besorolás
Elérhető szint
Bonusz-pont
Jövedelem
Magnólia
3%
300
1.000 – 30.000 Ft
6%
1.200
9%
3.600
 
 
 
 
Ezüst magnólia
12%
7.200
40.000 – 180.000 Ft
15%
12.000
18%
20.400
 
 
 
 
Arany magnólia
21%
30.000
150.000 – 300.000 Ft


Részesedés a cég teljes nemzetközi forgalmából
Orchidea program (jogdíj) 

Gyöngy Orchidea  

     21%-os ág mellet 20.000 csoport bonuszpont oldaltartás
( a többi ág összforgalma ) létrehozása, vagy kettő 21%-os ág kiépítése.
 

Kifizetés: 200.000 – 500.000 Ft        

különbözeti jutalék a 21%-ot el nem ért csoportok forgalmából
4%-os vezetői prémium ( a cég teljes forgalmának 4%-át szétosztják a Gyöngy Orchidea szintre minősült tagok között, a csoport nagyság arányában. )
 

Amaránt Orchidea

 három 21%-os vonal kiépítése

Kifizetés: 500.000 – 1.000.000 Ft

különbözeti jutalék a 21%-ot el nem ért csoportok forgalmából
4%-os vezetői prémium ( Gyöngy prémium )
1,5%-os prémium ( Amaránt prémium ), arányosan a cég teljes forgalmából.
  

Arany Orchidea 

három Gyöngy Orchidea vonal kiépítése
 

Kifizetés: 1.000.000 – 2.500.000 Ft

különbözeti jutalék a 21%-ot el nem ért csoportok forgalmából
4%-os vezetői prémium ( Gyöngy prémium )
1,5%-os prémium ( Amaránt prémium )
1,5%-os prémium ( Arany prémium ), arányosan a cég teljes forgalmából.
 


Gyémánt Orchidea 

öt Gyöngy Orchidea vonal kiépítése

Kifizetés: 2.500.000 - ********

különbözeti jutalék a 21%-ot el nem ért csoportok forgalmából
4%-os vezetői prémium ( Gyöngy prémium )
1,5%-os prémium ( Amaránt prémium )
1,5%-os prémium ( Arany prémium )
1,5%-os prémium ( Gyémánt prémium ), arányosan a cég teljes forgalmából.

 

Az Orchidea minősülési szinteken a következő látszik:
 
Ezeken, a szinteken érdekünkben áll a cég teljes forgalmának növelése ( a sajátunkkal egyetemben ), hiszen úgy érezhetjük magunkat, mintha a cég részvényese lennénk.
Tételezzük fel, hogy - 1 Gyémánt Orchidea, 5 Arany Orchidea, 20 Amaránt Orchidea és 100 Gyöngy Orchidea van egy adott hónapban.
 
Ekkor a cég forgalom   4 %-ából   126   fő,   1,5 %-ából   26   fő,   további   1,5 %-ából   6   fő további   1,5 %-ából   1   fő   részesedik, a minősülésének megfelelően extra jutalék formájában.
Mindezt öt erős ág létrehozásával megvalósíthatjuk. Láthatjuk továbbá azt is, hogy munkatársunkat legalább Gyöngy Orchidea szintre segítve, biztosítjuk üzletünk stabilitását, amit a cég külön honorál.
 
Kifizetés feltétele havonta 2, azaz kettő darab normál parfüm (34,42 Szbp.) megvásárlása személyes forgalomként. A jutalék felvétele vállalkozóknak átutalással történik, a vállalkozással nem rendelkező tagjaink pedig levásárolhatják azt, mindig a vásárlás összegének 50%-ig. Valamint a felgyülemlett jutalékot a pénzügyi év végén ( Nov.30 ) egyszeri megbízási szerződés megkötésével ( miután a cég ebből az összegből az állam felé az adókat megfizeti ), fel lehet venni.

     

 
   


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 13
Havi: 32
Össz.: 7 496

Látogatottság növelés
Oldal: Marketingterv
Márkás parfümök világa elérhető áron,reklámköltségek nélkül - © 2008 - 2024 - parfum.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »